Bezpieczeństwo mieszkańców to jeden z aspektów na który kładziemy największy nacisk.
Ścisła współpraca z administratorem, odpowiednie procedury, szybkość reakcji oraz zaangażowany w prace personel to wszystko co przekłada się na możliwie największe zminimalizowanie mogących wystąpić zagrożeń.
Podstawowy Zakres Obowiązków Pracowników Ochrony:
- Niedopuszczenie do kradzieży lub kradzieży z włamaniem
- Przeciwdziałanie przejawom dewastacji w postaci niszczenia wyposażenia obiektu, zieleni oraz infrastruktury budynków
- Podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku zakłócenia porządku na obiekcie (np. przebywanie osób postronnych, spożywanie alkoholu)
- Przeciwdziałanie skutkom zdarzeń losowych (pożar, zalanie, awarie wind, awarie instalacji elektrycznej, gazowej itp.)
- Bieżący nadzór nad przestrzeganiem przepisów sanitarno-porządkowych na chronionym terenie (np. nadzór nad firmami sprzątającymi, niewłaściwe parkowanie pojazdów, zaśmiecanie)