Kompleksowa obsługa techniczna wraz z okresowymi kontrolami.
Rzeczą bardzo ważną dla prawidłowego funkcjonowania nieruchomości jest obsługa techniczna zapewniająca prawidłowe działanie wszystkich urządzeń technicznych a w przypadku jakichkolwiek awarii w niedziele i święta oraz dni wolne od pracy czas reakcji na zgłoszenie awarii.
Współpracująca firma zatrudnia wykwalifikowanych i zaufanych pracowników. Standardem jest przyporządkowanie do danej nieruchomości stałego personelu technicznego, który poznaje budynek i w przypadku jakichkolwiek problemów technicznych jest w stanie szybko i sprawnie działać.
Do Państwa Wspólnoty Mieszkaniowej przydzielany jest stały konserwator, który będzie monitorował budynek oraz zapewnia się interwencje w sytuacjach awaryjnych 24h na dobę.
W zależności od aktualnych potrzeb kompleksowa obsługa techniczna polega między innymi na:
- Bieżącej kontroli i utrzymywaniu należytego stanu technicznego budynków w ramach cyklicznych działań serwisowych w oparciu o własną, wyspecjalizowaną, stale podnoszącą swoje umiejętności i doświadczenie kadrę techniczną obecną na nieruchomości w wybranym zakresie czasowym.
- Możliwości skorzystania z pomocy Mobilnego Pogotowia Technicznego będącego do dyspozycji przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w dni wolne i świąteczne w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń – awarii.
- Czynnej całodobowo niezależne numery telefonów – stacjonarny i komórkowy – służące wsparciu obsługi zdarzeń awaryjnych.
- Stałej obsłudze wszystkich zdarzeń poprzez dedykowanego Koordynatora, który również nadzoruje na bieżąco pracowników, współpracowników i osoby wykonujące prace serwisowe.
- Realizacji kontroli technicznych budynków zgodnie z wytycznymi ustawy Prawo budowlane wraz z przygotowaniem stosownej dokumentacji.